Bra kväll.

sitter i sängen och kollar på Gossip girl, äter lite godis och pluggar lite Riktigt bra söndag kväll, förutom att jag har världens huvudvärk.
Men men ridningen gick super, fick rida min pluttis:) hon var pigg men lyckades få tillbaka henne och hon galopperade jätte fint utan att tjafsa överdrivet mycket.
vi jobbade med skänkelvikning på medelinjen, sååå svårt iaf på zindra.
Men som sagt super nöjd med ridpasset.
Blev en anmälning till majpokalen också:)
på Ronja hah vi får se om vi tar oss runt men tror de bara va 50.60 men vi får se kanske kan fråga om jag får hoppa storhästklassen :P
Men men nu ska jag forsätta plugga eller forsätta prata med adina på fb inte bestämt mig än haha
XOXO
Jenny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0