Aj....

känns i kroppen att jag åkte i backen igår fast det inte var något hårt.. kunde knappt lyfta skottkärrorna med halm i morse, jobbig dag de här, men men vi ska inte klaga nu !
Längtar faktistiskt till på söndag då jag ska tävla ju :) bara klubb ju men ändå det är ju något;)
Känns riktigt bra faktiskt som jag sa han blev ju super fin. förutom när jag låg på marken och i galoppen,
men som sagt hade ju praktik i dag såå varmt men såå skönt, var ute med LG och gick och lätt honom beta lite eftersom han står inne på nätterna på grund av sitt ben.
Och så gjorde jag det igen på eftermiddagen han tyckte verkligen det var skönt och komma ut, just det har drunknat i ett kärr i dag med mina fötter i sto hagen hemskt...
Men men nu ska jag försöka fixa mina naglar och tagga till imorgon när jag ska fika med min söta ylva<3
Bjuder på denna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0