Dålig uppHdatering...

Har varit dålig och uppdatera för att jag sitter uppe i kloten med släkten, det är ett fiskestället som tar typ en timme från västerås att åka till.
Själv fiskar jag ju inte haha tycker jätte synd om masken och fisken så undviker det helst.
Tycker inte att det är så jätte kul och sitta här heller men eftersom jag är under arton har jag ingenting och säga till om.
Men jaja hade sovmorgon idag till halv tolv super skönt då jag inte somnade förrän typ 2 i natt. satt och spelade poker med släkten fram till halv två.
Men jag gick upp och åt lite frukost och blev hämtad av mamma och åkte ner till sjön en stund, blev barnvakt åt frasse:) jätte söt en unge på mindre än ett år. så jag låg på en filt i solen med honom och gosa lite. Småbarn är ju som dom är ska suga på allt och så haha:) men han tog tag i mig och ställde sgi upp då var han nöjd haha :)
men nu ska jag kolla på hockey med pappa
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0