Haft nationella idag.

Hej hej:D
Idag har jag haft nationella i svenska, jobbigt värre men de ingår i livet de med. Vi kunde lika gärna ha slutat efter de för vi hade lunch från ca halv 11 till halv 1 och sen när vi skulle ha matte pratade läraren bort hela lektionen så vi fick inget gjort.
Men men åkte hem med tåget vid två och var hemma vid tre, blev en snabb tur med hunden då eftersom det s¨g ut och blir världens regnskur, men jag klarade mig precis^^
Vet ni hur duktig jag har varit förresten? Rensade ryktlådan plus min skåp med ridkläder och annat smått och gott.
Fanns massa skräp där, men men nu är de rent som sagt. såå skönt.
Ska ju rida privat för sussi på måndag på lance blir nog så att jag kommer tidigare och snyggar till han lite sätter på mitt eget schabrak och så, tycker själv att man ska vara lite snyggare när man rider privatlektion.
Så får vi se om jag får skriva upp mig på avramlinglistan efter de haha :)
vad jag jobbar bra i skolan tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0