Måndag... igen.

Hittade det långa som jag skrev igår :O
Ja som rubriken säger, redan måndag?
skulle kunna ta en helg till nu direkt. Men men var bara att stiga upp i morse och dra på sig ridkläderna och åka ut till ekeby för en dags jobb.
Såå trött nu, underbemanade som vanligt men men.
Just det, eftersom  jag fick ställa in mitt ridläger för sussi tyckte mamma att jag kunde få rida 2 privatlektioner istället. Så idag bokade jag in en privalektion för sussi. det blev redan nu på måndag, ska tydligen rida lancelot.
Ridit han en gång och då va han lite all over the place, men hon sa att vi skulle ta itu med de tsm:) löser sig nog.
Kanske kan få någon och fota eller något sådant :D
Men nu ska forsätta kolla på 2 ½ män:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0