Behövs fler timmat på dygnet...

Gud vad dåligt väder det har varit idag !
bara regnat känns det som...
Men som vanligt var man ute på nyby med skolan fast red inte idag, skulle ut till sundbyholm och köra.
Jag och emelie fick köra draken såå söt, en liten shettis som vart svart med en stjärn i pannan:)
Det gick faktiskt jätte bra, det knepiga är ju hur man ska få på och spänna alla remmar som finns, men vi fick till det till slut.
Efter de åkte jag lite olagligt tåg eftersom jag inte hade med mig mitt tim kort men hur ofta gör man det egentligen?
har ju varit med ylva i dag såklart, vi åkte ut till ESC lite snabbt för hon skulle köpa present till papsen:) och imorgon ska vi sola längtar så enorm mycket!
Hann inte springa idag heller men så kan det vara. Just de igår var mamma väldigt generös och köpte nya löparbyxor, en pike, tjocktröja och en sportbehå såå glad tjej:) men måste duscha nu så får skriva mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0